Härliga tisdag

Hej mina vänner!
 
Veckan har börjat igen och det har även dagislämningar och jobb gjort :) 
I helgen åkte jag och barnen upp till mina föräldrar för att fira min 25års dag , och det blev en lugn men trevlig födelsedag:) 
 
Benjamin överaskade mig regält med att ge mig exakt den presenten jag önsade mig, konstiga va att han inte visste vilken av alla jag hade visat , som jag tyckte bäst om men jag fick exakt den ringen jag önskat mig från Michael Kors :) 
 
 Blev så himla glad :) Tack älskling. 
 
och självklart blev det en tårta också, min favorit, prinsesstårta. 
Men jag fuskade och la på ett färdigt marsipanlock som gåra att köpa i affären, det skulle jag inte gjort, och jag blev så missnöjd, för med de höga bottnarna så nådde locket knappt ner till botten :( 
 
 Men god va den ju i alla fall :)
 
Sen var det ju semledagen förra veckan så då blev det några av den sorten också, det blev helt traditionella semlor med egengjord mandelmassa. 
 Har nog aldrig ätit så många semlor i hela mitt liv hahhaha. 
 
Det va min vecka det, nu är det dags att laga lite mat sen göra sig i ordning för jobbet. 
Ha en fin tisdag mina vänner ♥