Ullared!!!

 
Halloj!
 

N
u är vi hemma igen , eller vi kom hem för en stund sedan :P Var hos mamma en bra stund efter att vi vart i Ullared , så härligt att kunna sitta ute i trädgården nu när det var fint väder, det var ju 23 grader kl 20 i kväll så det var härligt :)
 
Det blev inte så mycket handlat som jag hade tänkt, men så blir det när man har mannen med sig :P männ pallar inte trycket haha.
Men jag fick med mig några fina och bra saker hem i alla fall, mest blev det ju till Ena så klart :)
 
 
 
 
:Nu tänker jag gå och lägga mig, helt slut i benen så skall bli skönt att få sträcka ut sig lite :)
 
 

Natti alla söta läsare
Amela

Mattan kul, tills de små fattar att man kan dela på bitarna och tugga på dem. Sen får man bygga om och om och om

Svar: ja haha men Ena har lärt sig ta upp siffrorna redan :P skulle dock behövt en till så att mattan blir lite större för hon kryper gärna utanför :)
Madelene Bernandersson